Zion en Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van angelique kessel - WaarBenJij.nu Zion en Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van angelique kessel - WaarBenJij.nu

Zion en Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg angelique

12 September 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

We vertrekken vanuit Cedar City naar Zion national park wat een uur rijden is. In Zion hebben we gegeten in een erg leuk typisch Amerikaans restaurant (burgers, friet en salade). Zion is een schattig plaatsje met een mooi berglandschap. We besluiten om niet wandelend maar met de bus door het park te gaan want het is te heet in de volle zon. We zien hoge bergen en indrukwekkende  rotspartijen. Vanuit Zion vertrekken we naar Las Vegas wat 2,5 uur rijden is...
En nu zijn we dus in Vegasssss!

Groetjes van ons

• 12 September 2017 - 13:06

Ria Verboven :

Mooi hoor las vegas!wat een avontuur allemaal gr ❤

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

Onze roadtrip door de West Coast van Amerika

Hoi iedereen,

Leuk dat jullie onze pagina gaan bijhouden tijdens onze reis. Zo hoeven jullie ons niet al te veel te missen en blijven jullie een beetje op de hoogte van waar wij uithangen (wel zo fijn voor alle bezorgde moeders enzo ;))
Morgen is het zover, dan vertrekken Linda, Angelique, Inge en ik naar Amerika. We vliegen vanuit Dusseldorf met een tussenlanding in ons eigen mooie Amsterdam om vanuit daar door te vliegen naar Salt Lake City. In Salt Lake City hebben we onze laatste overstap naar LA en daar begint onze trip. We komen aan op de dag voor Labour day, een grote nationale feestdag in the USA. Laat dat mooi uitkomen, want wij houden wel van een feestje. Angelique heeft al het eea uitgezocht en ik denk dat we uit gaan komen op een barbeque waar we vervolgens met zijn allen gaan country line dancen.....ach, weer eens wat anders dan hakken.....al moeten we dat ook nog even oefenen.
We hebben een camper gehuurd (of eigenlijk een vrachtwagen...het ding is 9 meter.....) en daarvoor moeten we eerst 24 uur verplicht uitrusten voordat we hem mee mogen nemen.
Onze reis in grote lijnen voert ons langs: Los Angeles, Joshua Tree NP, Sedona NP, Grand Canyon, Bryce Canyon, Zion, Las Vegas (hiervan geen verslag op internet want.....whatever happens in Vegas, stays in Vegas!!), Mono Lake, Yosemite park, San Fransisco, Carmel, Monterey, San Simeon, Santa Barbara, San Fransisco, Amsterdam.

We hopen regelmatig hier wat te posten!
Tot snel

Groetjes